کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه‌ کلید مایکروسافت برای iOS منتشر شد

اپلیکیشن Hub Keyoard چندی پیش برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. حالا مایکروسافت این اپلیکیشن را با امکاناتی مشابه برای کاربران iOS منتشر کرده است.

صفحه‌ کلید مایکروسافت برای iOS منتشر شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛چند ماه قبل مایکروسافت Hub Keyoard را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرد. در آن زمان مشخص نبود که این اپلیکیشن راه خود را به سیستم‌عامل iOS نیز باز کند، چراکه برخی از اپلیکیشن‌ها به صورت اختصاصی فقط برای اندروید منتشر شده‌اند. اما در هر صورت اگر از کاربران iOS هستید خبر خوبی برایتان داریم چراکه صفحه کلید Hub برای این سیستم‌عامل هم عرضه شده است.

مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن مورد بحث را برای دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل iOS بهره می‌برند منتشر کرده و بیشتر بخش‌ها و امکانات‌ آن همانند نسخه اندروید است. بنابراین چه چیزی در مورد Hub keyboard ویژه است؟ برای کاربران معمولی iOS ممکن است این سوال پاسخ واضحی نداشته باشد، اما اگر از جمله افرادی هستید که از آفیس 365 زیاد استفاده می‌کنید، ممکن است بیشتر از این صفحه کلید خوشتان بیاید.

اپلیکیشن مورد اشاره اساسا با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده و به کاربران اجازه می‌دهد سریعا محتوای مورد نظر خود را بیابند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند. تمام این کارها را می‌توان از طریق صفحه کلید یاد شده انجام داد. همچنین جدیدترین مواردی که در حافظه کلیپ‌برد ذخیره شده از طریق این اپلیکیشن قابل دسترسی است و می‌توانید براحتی این موارد را در جای دلخواه قرار دهید.

با وجود اینکه صفحه کلید یاد شده تا کنون به روش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، اما در نهایت می‌توان گفت که همه چیز بستگی به روش و نوع استفاده شما خواهد داشت. همانطور که گفتیم، بنظر می‌رسد کاربران آفیس 365 از جمله افرادی باشند که Hub Keyoard برای آن‌ها واقعا کاربردی باشد. دانلود این اپلیکیشن رایگان است و هم اکنون می‌توانید از طریق این لینک نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31353 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/23 تعداد مشاهده: 1990
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر